söndag 9 december 2012

Snälla tomten...

Andra advent. Hög tid att fixa en önskelista till tomten! Dessa bokiga paket önskar jag mig i julklapp i år:
  • Aidan Chambers, Böcker inom och omkring oss. Egentligen skulle jag kunna köpa denna till mitt jobb, men jag skulle bra gärna vilja äga ett eget exemplar.
  • Let it snow av John Green mfl har jag faktiskt redan beställt till mig själv i julklapp så att jag har något mysigt vintrigt att läsa under juldagarna.
  • En prenumeration på Vi läser hade varit trevligt.
  • Presentkort på biobiljetter så att jag kan gå och se The Perks of being a wallflower eller Warm bodies eller The Hobbit eller The Great Gatsby eller någon helt annan film.
  • En sån här liten praktisk läslampa att knipsa på boken, så att man slipper störa sin partner som försöker sova när jag själv vill läsa. 
  • Nu har jag förvisso redan köpt mig en tjusig väggalmanacka på bokmässan i år, men hade jag inte gjort det så hade jag nog önskat mig denna tjusiga bokiga väggalmanacka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar