måndag 10 augusti 2015

Semesterläsning - ambition och utfall

Som vanligt var ambitionen högt satt och som vanligt så hanns det inte med så många böcker som jag hade önskat. Och det är väl egentligen mitt ständiga dilemma. För det finns ju så många böcker... Och större delen av sommaren har ju faktiskt varit perfekt för att sitta och kura med en bok, så nog borde utfallet blivit lite bättre? Men, inte här inte. Nä, istället har många timmar som kunde lagts på läsning ägnats åt korsordslösning istället! En ny last kanske? 

Men faktiskt så är sommaren inte slut ännu. Det finns fortfarande chans till att hinna med en och annan av de sommarlånade böckerna innan hösten är här. Och jag hoppas lite på att en av dessa ska kunna ge mig sommarens läsupplevelse för helt ärligt så tror jag inte att jag läst sommarens bästa bok än.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar