onsdag 23 mars 2011

Längtar

Svedalabibliotekariernas nästa bokcirkelbok är debuterande Sara Ohlssons Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag. Efter att nu ha läst två recensioner (bokhora samt tonårsboken) längtar jag ännu mer efter att få läsa den. Jag vet att minst en av mina förra kollegor redan har boken och läser. Men så är det också tillåtet för Svedalas skolor att köpa böcker från Adlibris. Här i Lund måste jag vänta på Btj:s långsamma leveranser. Ibland är det bara så frustrerande...

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Vi skulle vilja skicka en bok till dig. Du kan väl skicka adressen dit du vill ha den till info@gillabocker.se

    Vänliga hälsningar
    Moa, förlagsassistent

    Gilla Böcker

    SvaraRadera
  2. Oj, oj! Bockar och bugar. Det skulle jag bli hemskt glad för! Jag mailar adress.

    SvaraRadera